Pekeliling Kenaikan Gaji Penjawat Awam RM300

in , by YatieOwner, Tuesday, October 24, 2023
Assalamualaikum fellas! its been a while tak post apa-apa kat blog ni kan. Alhamdulillah, hidup masih diteruskan macam biasa. Nothing new. Mostly busy dengan kerja, now buat part time job untuk kelangsungan hidup, gitu. Oh, bagi mereka yang ada di Kota Kinabalu, Sabah, i ada buka gerai dekat D'Soang Market @ Sembulan River, Sadong Jaya. Lot 10. Menjual air balang sunquick, off course kegemaran semua orang. Selain itu, ada juga jual coklat buah viral, pop corn ketagih RM1.00 sahaja, dan yang penting harga hajah rahmah, madani. Jangan lupa singgah support ya. Makasi.

Pekeliling Kenaikan Gaji Penjawat Awam RM300

Pekeliling Kenaikan Gaji Penjawat Awam RM300, sehingga kini belum ada apa-apa berita yang sahih berhubung dengannya. I maklum dan sebagai penjawat awam juga, kita menanti berita gembira ini. Sekiranya ada, Alhamdulillah. Sekiranya masih belum ada apa-apa makluman, hidup harus diteruskan seperti biasa. Kita berharap, tetapi ini bukan keputusan mudah untuk PMX dan jemaah menteri membuat penilaian, memutuskan dan sebagainya. Apa pun, kita tunggu sahaja, seperti PMX sendiri berkata, perkara ini akan diumum sebelum hujung tahun hadapan. InshaAllah. Kita doakan semoga our PMX sihat walafiat, dan dapat membuat keputusan dengan baik untuk isu Kenaikan Gaji Penjawat Awam RM300 yang hangat diperkatakan ini.

Pekeliling Bayaran Insentif Awal RM2000 Penjawat Awam



Alhamdulillah. Antara berita yang mengembirakan untuk seluruh penjawat awam, bayaran insentif awal sempena kajian sistem saraan perkhidmatan awam, which is sementara kita menunggu kajian kenaikan gaji penjawat awam, PMX umum untuk bagi bonus. Which is good, dan bayaran ini akan dibayar pada akhir Februari 2024. Pekeliling bayaran insentif awal kajian sistem saraan perkhidmatan awam juga belum ada dikeluarkan. Once ada, i share. 

So, till then. I lagi busy, InshaAllah, i free, i akan update lagi blog ini ya. Terima kasih kamu yang masih sudi singgah blog i. 

Love,
YatieOwner.
SHARE 2 comments

Add your comment

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS