Cara Pilih Serum Yang Serasi Dengan Kulit Wajah | Assalamualaikum fellas. Kulit wajah berminyak? I dengan kulit wajah berminyak berpisah tiada. I yakin bukan i sahaja mengalami situasi ini, malah! out there, i yakin lagi ramai. Dan yang pasti, bukan sahaja wanita yang mengalami situasi ini, tetapi juga si lelaki. Tetapi kini, sila kembalikan keyakinan anda untuk berdepan dengan masalah kulit wajah berminyak - https://ohthattini.blogspot.my/2018/02/del-serum-untuk-masalah-kulit-berminyak.html. Sebab produk keluaran daripada anak tempatan sabah, Puan Sarzielawatie Samad - https://www.facebook.com/sisperapat/ ini, insyaAllah akan dapat membantu kita untuk menangani masalah ini. 

DELIA GOLD SERUM

Cara Pilih Serum Yang Serasi Dengan Kulit Wajah | Perkenalkan Delia Gold Serum ❤️ 
Delia Gold Serum dan Sisperapat

I Perkenalkan Delia Gold Serum. Satu produk yang membantu kita yang jenis mengalami masalah kulit dan membantu kulit kita cerah dengan selamat, kerana adanya kandungan Arbutin didalam Delia Gold Serum.

Kenapa perlu pilih Delia Gold Serum?

ARBUTIN - Kandungan Arbutin yang mempunyai manfaat seperti berikut (seperti i katakan diatas, ianya adalah selamat):-
- Agen pemutih dan pencerah yang selamat
- Memperbaiki pigmentasi
- Kaedah terbaik untuk mengurangkan parut jerawat
- Anti penuaan
- UVB
- Anti inflamasi
- Melindungi kulit daripada kerosakan akibat radikal bebas
- Paling cepat menyerap dan tiada kesan toksik

Kenapa perlu guna Delia Gold Serum?

Bagi mereka yang tidak tahu, serum banyak fungsinya tau. Bukan sahaja dengan masalah kulit berminyak, malah ianya membantu mengatasi masalah kulit kering, jerawat, kulit kusam dan garis halus/kedut yang ada diwajah. Bagi wanita, masalah-masalah seperti inilah menjadi igauan mimpi ngeri. Siapa yang tidak mahu kelihatan cantik kan? Lelaki sekarang pun nak kelihatan cantik apa ;)

Kenapa perlu guna Serum?
  • kandungan serum yg terdiri dari mikromolekul yg mampu menembus ke lapisan kecil lebih dalam Dan menghantar bahan aktif dalam produk lebih baik lagi agar dapat merawat masalah kulit dari dalam
  • Serum lebih banyak bahan aktif & lebih meresap lebih dalam kulit. 

Kenapa perlu pilih Delia Gold Serum?

Sebab Delia Gold Serum ada serum Water Based, dimana fungsinya untuk memberi nutrisi lebih dalam kulit kita (Membaiki). Beza Water Based dan Oil Based Serum - https://www.facebook.com/sisperapat/.

Banyak juga kelebihan dan manfaat serum ni kan? InshaAllah. Moga produk ini sesuai dengan korang tau. Kulit wajah kita tak semua sama. Yang mengalami masalah seperti yang i nyatakan, sama-samalah kita usahakan untuk mengatasinya. Yang tidak, alhamdulillah.

Oh, by the way. Founder Puan Sarzielawatie Samad bukan sahaja mengeluaran Delia Gold Serum tau, tetapi juga mengeluarkan produk penjagaan Miss V iaitu Sisperapat. Korang boleh juga baca cara mencegah Miss V berbau dengan Sisperapat disini dan boleh baca disini, punca Miss V gatal dan cara penyelesaian dengan Sisperapat. I kongsi dengan para wanita sahaja tau. Tetapi encik suami pun kenalah ambil tahu sejenis produk penjagaan ini. Bagaimana guna Sisperapat untuk merapatkan Miss V longgar - (http://www.dhiavivadea.com/2018/02/guna-sis-perapat-untuk-rapatkan-miss-v-longgar.html?m=1). Ye lah, siapa yang tak sayang isteri wei. Hahaha.

SISPERAPAT

Memperkenalkan Sisperapat. Sejenis produk penjagaan Miss V. Dihasilkan daripada formulasi dan bahan Ekstrak Manjakani, Sireh dan Aura 7 Bunga. Sisperapat Tagline "Harum Siang Malam". Pergh rasa diri seperti puteri gunung ledang pun ada lepas pakai ni :)

Khasiat dan Kebaikan SISPERAPAT

- Extra wangi dan extra grip
- Menghilangkan kegatalan
- Membunuh bakteria dan kulat
- Merawat keputihan
- Mengetatkan faraj
- Memberikan efek semakin ghairah
- Memulihkan luka selepas bersalin
- Mencerahkan celahan
- Mencegah bau yang kurang enak
- Tidak perlu menggunakan pantyliner lagi
- Boleh digunakan oleh ibu hamil
- 100% semulajadi dan selamat digunakan

Cara penggunaan SISPERAPAT

Selepas mencuci bahagian Miss V kita, lap atau keringkan terlebih dahulu. Kemudian semburkan sisperapat pada jarak 15cm, seeloknya spray dalam keadaan duduk mencangkung. Tidak perlu lap atau keringkan setelah spray, biarkan ia bertindak untuk memerangkap kuman serta mencegah bau. Boleh disembur pada bila-bila masa.

Banyaknya khasiat sisperapat ni kan. Founder kata;
mari rapat rapat diriku bagai dijampi.
I like u tag line ;)

Harga dan dapatkan Delia Gold Serum dan Sisperapat sekarang

Ok, i kongsikan disini cara untuk korang dapatkan dua produk best seller daripada founder sendiri;-

Hubungi : 

Del Billionare Sdn. Bhd.

Laman Web : www.sisperapat.com
Facebook : @SISPERAPAT - https://www.facebook.com/sis.perapat.96
Instagram : @SISPERAPAT - https://www.instagram.com/sisperapat/?hl=en

Harga Delia Gold Serum 
RM 96 Semenanjung 
RM 100 Sabah Serawak
Harga Sisperapat
RM 59 Semenanjung | Sabah Sarawak
Tambahan Postage
RM 8 Semenanjung
RM 10 Sabah Sarawak 

Untuk menjadi agen, dropship untuk produk ini pun boleh hubungi di detail ini
Sisperapat Dropship
Cara Pilih Serum Yang Serasi Dengan Kulit Wajah | Perkenalkan Delia Gold Serum ❤️
 
Boleh baca Beli Feminine Wash Online - Sisperapat juga disini 

MAJLIS PELANCARAN DEL BILLIONAIRE SDN BHD

Syukur alhamdulillah, i tidak berkesempatan untuk hadir ke Majlis Pelancaran Del Billionaire Sdn Bhd untuk produk Delia Gold Serum dan Sisperabat yang diadakan dekat Ming Garden Hotel & Residences,Kota Kinabalu, Sabah pada 03 Februari 2018 baru-baru ini, namun kawan-kawan sabahan bloggers i ada hadir. Katanya majlis sangat meriah. Ok, itu i sangat rugi tidak hadirkan diri sama.

Cara Pilih Serum Yang Serasi Dengan Kulit Wajah | Perkenalkan Delia Gold Serum ❤️
Founder Sisperapat Puan Sarzielawatie Samad
Cantik!
Cara Pilih Serum Yang Serasi Dengan Kulit Wajah | Perkenalkan Delia Gold Serum ❤️
 My girlfriends Sabahan Blogger juga Blogger dari Semenanjung Malaysia.
Nisa Kay in the house. Dhia too. Hello both of u :) - Picture kredit to Dhia blog

Doa i untuk founder, semoga produk ini berjaya membantu i dan kawan-kawan i yang mengalami masalah-masalah berkaitan luar dan dalam wanita. InshaAllah. Boleh tengok gambar disekitar Majlis Pelancaran Del Billionaire Sdn Bhd - (https://www.facebook.com/pg/sisperapat/photos/?tab=albums) disini. 

Semoga bermanfaat fellas ;)
YatieOwner
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. serum ni water based kan? wahh mmg best!

    ReplyDelete
  2. good info. ramai lagi orang gdi luar sana tak faham kepentingan serum. baik lelaki mahupun wanita. serum ni antara produk basic utk penjagaan wajah kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju dengan nisa. moga artikel ini membantu mereka diluar sana. memahami bahawa serum adalah perkara pertama sekali letak dekat wajah sebelum memakai apa-apa make up sekali pun dekat wajah. betul. untuk penjagaan wajah. nak cantik, kenalah kenal mana yang lebih utama kan. :D

      thanks for dropping by here Nisa ❤

      Delete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS