Tempahan Tukar Template Blog | Ready Made Template

in , by YatieOwner, Saturday, January 27, 2018
Assalamualaikum fellas. Tukar template blog lagi. Tak. Entri ni sepatutnya da lama i nak publish. Then i try make it right now. Kot-kot ada yang rasa nak tukar template blog korang pula kan. Jadi tahulah dimana nak dapatkan service tukar template yang best. 

Ubah Muka Baru Blog Dengan Blogger Azhafizah - http://www.azhafizah.com/2017/10/ubah-muka-baru-blog.html

Tukar Template Blog Lagi
Hasil kerja Azhafizah

Last sekali i tukar template iaitu pada tahun lepas. Pening punya pening, dan selepas tukar alamat blog dari blogspot ke dot com, terus tak fikir panjang, kena buat something dengan template blog ni, agar nampak lebih fresh dan be like profesional sikit. Haha. Dan, i memang da lama plan nak guna khidmat Azhafizah. Empunya blog si hati merah jambu. Finally! Alhamdulillah.

I suka dengan hasil kerja Azhafizah. Called fiza sahaja. Memang da lama suka dengan design-design yang fiza buat dekat lain-lain blog. Hasil kerja fiza meletup kot. Bukan setakat template, malah fiza juga menerima pelbagai jenis design. Lepas ni i plan nak order bisness kad pula dekat fiza. Baru meletup juga blog ni. Haha. Oh dan untuk pengetahuan semua, template i pakai sekarang adalah ready made. Maksudnya ianya telah siap dibangunkan, tinggal untuk diedit sesuai dengan blog i sahaja. Itu pun kerja fiza juga tau. Hehe. Beliau lebih tahu. I tinggal tengok siap sahaja. Sangat puas hati. Kalau korang rajin dan reti coding, korang bolehlah edit sama template korang.

Apa yang menarik dengan template baru blog i?

Sederhana dan sedap mata memandang

Bagi i, blog yang sederhana daripada penggunaan widget such like musik atau widget yang terapung-apung, bagi i itu tidak perlu. I pernah pakai tau dulu. Masa baru nak join kan diri jadi blogger. Haha. Lucu pula teringat. Dan i juga suka blog yang sedap mata memandang. Bagi i, sebagai seorang blogger, keupayaan untuk orang melihat blog i apabila masuk, i nak ianya sedap mata memandang dan kalau boleh itulah point utama untuk orang masuk blog i semula. Which orang akan ingat blog i. Setuju tak? Haha. Sederhana dari segala segi. Sedap mata memandang dan sedap juga hati i nak menulis. Sedap juga korang nak baca. Hahahaha. 

Ok, i stop kat sini dahulu. Dan jangan lupa, boleh hubungi Fiza di Blog Azhafizah Si Hati Merah Jambu untuk dapatkan khidmat fiza.

YatieOwner
SHARE 6 comments

Add your comment

  1. seriously ! cantik sangat template ni ^^

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. yup. masa nampak template ni, memang da jatuh hati. hehe. simple easy going ;)
      lepas tu, senang nak edit coding font, warna etc :)

      Delete
  3. heeee. kemasnya! Mat pun ada plan nak tukar jugak. tapi nak godek2 dulu kasi belajar sikit coding template yang sediada ni dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih mat ;)
      ah ah. kita pun ada edit coding dekat template sekarang ni :)

      Delete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS