Dan Bila Gosip Tidak Akan Pernah Terhenti

11 February 2016

penat. bukan penat sebab dok sama melayan gosip. tapi penat sebab mendengar gosip yang ada, tapi tak tau bila nak berhenti. dari satu gosip, muncul pulak satu gosip. teruslah ke gosip yang seterusnya. rasanya gosip yang sedia ada pun, tak da kesudahan. apa lagi yang next punya gosip. penat wei. tak paham sapa yang memulakan dan siapakah yang akan menamatkan segala kegosipan yang ada.

Dan Bila Gosip Tidak Akan Pernah Terhenti
 Picture credit and thanks to Google

nak tahu bila masa gosip akan muncul. masa manusia-manusia sekalian alam duduk dalam kelompok dan sembang secara senyap atau tidak. hahaha. 
shhh. diam!
done.

8 comments

  1. manusia mmg tak kan berhenti gosip selagi boleh...

    ReplyDelete
  2. gosip ni kadang-kadang tu penambah perasa..kalau takde, jd semuanya krik krik je..tapi jgn la jaja keburukan org pulak :)

    ReplyDelete
  3. biasalah tu.

    gosip memang orang kita suka dengar dan baca.

    ReplyDelete
  4. bila kita start xamik port pasal mslh org lain itu bermulanya bila kita dah xkisah ape org nk cakap pasal kita.. kayu ukur kita hanyalah bila ia xmelanggar hukum syarak maka ia adalah benar. apa kata org just let it be.. gosip spekulasi expectation org perkara biasa we are just human anyway.. yang penting jaga diri kita sndri terlebih dahulu.. kan..

    ReplyDelete
  5. Kan..mmg rimas kalau tgk org yg bergosip lelagi yg byk negatif tu.

    ReplyDelete
  6. Kan..mmg rimas kalau tgk org yg bergosip lelagi yg byk negatif tu.

    ReplyDelete

For coming and comment, thank u ya ♥ ;)

Thanks for Droping By! ;)

© Yatie Owner