Selamat Hari Gaji Gomen!

25 August 2015

hollas fellas. haha. masuk blog je, terus nampak tajuk artikel abang ben ashaari pagi ni 'selamat hari gaji'. amboi. memang terkenan dihati beta betullah. macam tau-tau je abang ben ni. hehe. apa pun. kemarin gaji da selamat masuk dalam account. Ya Allah. hanya tuhan sahaja je la yang tahu. memang menunggu sesangat gaji masuk. hehe. kalau boleh hari-hari nak call bahagian kewangan bila nak bagi masuk gaji :D

Selamat Hari Gaji Gomen!

found this image dekat pakcik google.
kan? memang tak boleh dinafikan sama sekali ;)

so apa lagi? cepat bayar hutang yang tertunggak hari ni juga. haha. selamat hari gaji semua!

Toodles.

7 comments

  1. Best la.. Kitaorang bukan orang gomen hujung bulan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. tak pe. sabar menanti ya fiqah :) sikit lagi tu :D

      Delete
  2. Replies
    1. wssalam. terima kasih singgah ya nieyl :) hehe.

      Delete
  3. Replies
    1. hahaha. seronok. tapi da bayar segala hutang piutang. huhu. jadi tak seronok pula. hehe.

      Delete
  4. Hari 1st gaji je, laju dah mengalir bayar sana bayar sini, hehe

    ReplyDelete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner