Assalamualaikum fellas. I memang sejenis beli barangan Malaysia. Selain menyumbang kepada ekonomi negara sendiri, sudah tentu lah barangan buatan Malaysia lebih di yakini jaminannya kan? dan, sebut tentang beli barangan Malaysia ini, sudah pasti ada jualan murah hujung tahun.

Oleh itu, tidak ketinggalan untuk mengadakan jualan murah, PG Mall Malaysia, turut sama mengadakan kempen, iaitu kempen beli barangan Malaysia dan Year End Sales.

PG MALL ONLINE SHOPPING TERBAIK MALAYSIA


Pernah dengar tentang PG Mall tak? Ok baik. Bagi yang tidak pernah tahu akan kewujudan PG Mall, untuk info, PG Mall merupakan satu platform membeli belah tempatan secara dalam talian nombor satu (1) di Malaysia, telah beroperasi sejak tahun 2017, top 3 rangking Iprice Insight Report dan sudah tentu menerima semua jenis e-wallet and payment gateway.

PG MALL ONLINE: Kempen Beli Barangan Malaysia dan Year End Sales

PG MALL YEAR END SALES


Sales everywhere! Jangan risau, masih sempat kot korang nak shopping ni. Gaji dah masuk kan? Haha. Untuk info, Year End Sales PG Mall telah pun bermula sebenarnya, iaitu dari 01 Disember 2020 lalu dan akan berakhir pada 31 Disember 2020 ini. Merangkumi pelbagai produk kelengkapan rumah, barangan runcit, bayi dan kanak-kanak, produk kesihatan dan kecantikan, automotif dan sukan, peralatan elektronik dan juga fesyen.

PG MALL ONLINE: Kempen Beli Barangan Malaysia dan Year End Sales

Nak jimat lagi? I share Kod Kupon.

· Kod Kupon: KBBM20, diskaun RM 20 dengan perbelanjaan minimum RM 50
· Kod Kupon: KBBM30, potongan RM 30 dengan perbelanjaan minimum RM 100

Murah kan? Bah jom apa lagi kita? Lets support bah #BarangBaikBarangKita. I dah tengok barang apa yang i nak beli. Korang boleh je scroll any item yang korang nak dan letak dalam cart. Cukup apa yang korang nak, bolehlah bayar sekaligus. Kan mudah tu. Scroll-scroll je dan bayar.

OLDTOWN WHITE COFFEE


PG MALL ONLINE: Kempen Beli Barangan Malaysia dan Year End Sales

I memang hantu coffee, terutamanya pek Oldtown White Coffee warna hijau tu. Me without coffee mean nothing. Haha. Harga pun murah. Beli banyak lagi dapat murah kan. Check this Oldtown White Coffee

SO CONVENIENT STORE


PG MALL ONLINE: Kempen Beli Barangan Malaysia dan Year End Sales

Ok dekat sini pun macam-macam ada. Maggie, beras, susu dan macam-macam lagi lah. Untuk keluarga yang ramai, mak-mak mesti suka duduk dalam ni. I pun boleh rambang mata beli kat sini. Kira kita oleh jimat dekat sini. Check this out So Convenient.

HURIX’S

 
PG MALL ONLINE: Kempen Beli Barangan Malaysia dan Year End Sales

I suka travel lately. Tak semestinya waktu nak berjalan jauh lah. Setiap hari pun memang ada stock ubat-ubatan dekat rumah. Cuma, jangan terlepas pandang dengan tamat Tarikh tempoh ubat, vitamin atau apa sahaja. Hurix’s i memang akan ada stock Phlegm & Cough Herbs Capsule (12’s). Senang simpan dalam handbag. For this, check this out Hurix’s.

BROZ CAR ACCESSORIES


PG MALL ONLINE: Kempen Beli Barangan Malaysia dan Year End Sales

I bab-bab penjagaan kereta memang gagal sama sekali. Tapi setakat nak bagi bersih dalaman tu, benda simple kot. Haha. So dekat Broz Car Accessories i dah tengok set kebersihan kereta seperti gambar dekat atas. Senang nak ingat. Link Broz Car Accessories.

KHIND BY COSTPLUS ONLINE


PG MALL ONLINE: Kempen Beli Barangan Malaysia dan Year End Sales 
I memang dah lama usha benda ni. Kalau dapat, memang hurm senangnya kerja i setiap hari dekat dapur. Sejenis malas nak masak, bubuh letak elok dalam tu. Siap masak, makan tanpa prejudis keberkesanannya yang nyata. Haha. Khind ARF26 Air Fryer 2.6L. Kenapa warna dia cantik. Tolong! Ada sapa-sapa nak hadiah kan untuk i tak? Haha. Check link Khind.

FREE SHIPPING DEALS!


PG MALL ONLINE: Kempen Beli Barangan Malaysia dan Year End Sales

Shopping-shopping terus dapat lagi penghantaran percuma. Bestnya! Tapi untuk perbelanjaan minimum RM30 lah. So mean, korang kena lah membeli belah dengan nilai RM30 ke atas dekat PG Mall, yang telah pun bermula 01st December lalu sehinggalah tamat pada 31st December 2020 tak lama lagi. So apa tunggu lagi? Jom shopping! Untuk info, korang boleh juga sign up menggunakan referral link i tau. Boleh kumpul point. Untung-untung dapat reward. I Share link PG Mall YatieOwner.

Hashtags:
#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping

About PGMall:
Website: www.pgmall.my

Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/
Telegram: https://t.me/pgmallofficial001

Love,
YatieOwner!
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Replies
    1. Sudah semestinya diskaun yang mau di grab kan. Hahaha.

      Delete
  2. Byak diskaun.. nti akak buatlah review beli barang di PGMall ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan nurul. Ada ja niat mau buat review ni nurul. Tapi tau lah. Niat ada, buatnya tak dan. Haha :D

      Delete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS