Assalamualaikum, hallo fellas! I memang suka shopping online. Siapa suka shopping online, kita geng. For me, banyak kelebihan bila shopping online ni. Kita tentukan sendiri barangan apa yang kita nak, tentukan bajet dan yang lebih menarik, kita juga dapat jimat duit dengan mendapat discount dari harga asal. Best kan?

Bukan itu sahaja, malah kita dapat jimat masa dan tenaga. Tidak perlu terlalu lama berada di luar rumah dan tidak perlu bersesak ditempat-tempat awam. Paling penting kita juga dapat membantu memutuskan rantaian penularan covid 19 di negara ketika ini.

Sebut tentang shopping online ni, i nak share dengan korang the best platform to shopping online right now, called PG Mall. PG Mall Online Shopping Terbaik di Malaysia. Bagi peminat shopping online di Malaysia, i sangat rekomen untuk membeli belah di PG Mall. Jom baca lanjut.

PG MALL Online: Membeli Belah Secara Online di PG Mall


Untuk info, PG Mall adalah satu shopping online ber platform kan E-commerce tempatan nombor 1 di Malaysia. Telah beroperasi sejak tahun 2017, dan telah tersenarai dalam top 3 ranking Iprice Insight Report. Wow! Hebat. Menerima semua jenis e-wallet and payment gateway, seriously memudahkan kita sebagai pembeli untuk membeli belah dan membuat pembayaran secara online.

 

PG Mall Online : Special Offer For PG Mall Shopper 

Kelebihan untuk shopping online di PG Mall, sudah pasti akan mendapat tawaran istimewa. Yang pasti potongan harga yang jauh lebih jauh dari harga asal. Sudah pasti hati tak sabar nak shopping. Haha. Special offer untuk semua shopper online baharu atau sedia ada di PG Mall, lets check this out.

PG Mall Online: Membeli Belah Secara Online Dengan PG Mall

OCBC CARD HOLDERS


Berita baik untuk pemegang Kad OCBC dengan setiap pembelian minimum RM30 di PG Mall, pembeli akan mendapat potongan harga sebanyak 20%. Khas untuk pengguna baharu sahaja, promosi ini akan berlangsung dari 15 Julai hingga 15 Oktober 2020 menggunakan promo cod PGMXOCBC.

Untuk tawaran lanjut OCBC

CITI BANK


PG Mall Online: Membeli Belah Secara Online Dengan PG Mall

Bagi New Shopper Holder Citi Bank, pembeli akan mendapat potongan harga sebanyak 25% dengan pembelian minimum sebanyak RM30 (capped at RM25) di PG Mall. Limited to first 1000 redemption for month dengan menggunakan kod promosi PGMXCITI25, bermula pada hari ini sehingga 31 Mac 2021.

EXISTING CARD HOLDER


Bagi pengguna kad sedia ada di PG Mall pula, pembeli akan mendapat potongan harga sebanyak 10% dengan pembelian minimum RM200 (capped at RM15), limited to first 500 redemption per month dengan menggunakan kod promosi PGMXCITI10 bermula pada hari ini juga sehingga 31 Mac 2021.

AIR ASIA


Bagi pengguna AirAsia pula, every RM5 will get 1 Air Asia Big Loyal. Dengan menggunakan Tagline "Spend Small, Earn Big when you shop with PGMALL". Tertakluk pada terima dan syarat.

Untuk info lanjut mengenai PG Mall Online Shopping Terbaik di Malaysia, boleh layari:-

PG Mall Online: Membeli Belah Secara Online Dengan PG Mall

Website: www.pgmall.my
Facebook: PGMallOfficial - www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Lobeyou3000 #luckdraw #MaybankQRPayCashback #Maybank2u #Maybank #ShopOnline

Love,
YatieOwner!
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Bab2 bagi diskaun mmg best. Kak Pip suka.Hehe.

    ReplyDelete
  2. Banyak betul sale dorang buat kan. Untung membeli kat PG Mall

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan fiza. Beli dapat cashback lagi. Untunglah.

      Delete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS