Celebrate auspicious beginnings at Sutera Harbour Resort, where a spread of abundant Chinese New Year feast awaits.

Toss to a prosperous and healthy year with our Auspicious Yee Sang Combination. Starting from only RM98.00 nett per table, this abounding dish to usher in the Lunar New Year valid only from 17th January to 8th February 2020.
Chinese New Year celebration is never complete without the partaking of the traditional auspicious salad dish known as ‘Yee Sang’. To kick start the 2020 Chinese New Year, Avangio Hotel Kota Kinabalu shared a customary tossing of ‘Yee Sang’ session with members of the press led by the hotel’s Director Sales & Marketing – Ms. Winnie Chua recently with a tantalizing medley of its traditional festive dishes specially prepared by its Master Chefs!
Le Méridien Kota Kinabalu kicks off their Chinese New Year celebration with a Yee Sang Toss with the management of the hotels as well local foodies.
Assalamualaikum fellas. Happy New Year 2020 and ya, apa khabar gia? Sorry, for my silentness daripada cerita perihal diri sendiri. Sorry disitu. Selalu korang tengok pun update pasal makan and makan and makan and ya makan terus. Tapi i tak juga gemuk-gemuk. Haha. Tu sebab kerja makan saja. Untunglah review makan kan. Makan tak gemuk. Haha. Tapi jangan silap. Lemak dekat perut itu menternak dengan baiks! Ok abaikan cerita pasal itu. Let me share kunjungan i dengan para the bebeh blogger i tahun lalu. Tahun macam lama betul kan. Haha. Okey! Lets.

Fasa Pembayaran Bantuan Sara Hidup 2020 : 20 Januari 2020

in , by YatieOwner, Wednesday, January 08, 2020
Assalamualaikum fellas. Alhamdulillah. Orang kata, rezeki jangan ditolak. Kan? Haha. So, rasanya fasa pertama ni tak perlu nak buat semakan kot kan? Apa yang i baca dari berita-berita yang di kongsikan dekat media, fasa pertama ni akan dibayar secara terus menerus pada 20 Januari 2020, dan selepas itu, semakan atau kemaskini permohonan seterusnya, kenalah buat. I tak buat apa-apa perubahan lagi. Tunggu kemasukan fasa pertama masuk je lah. Nanti baru buat perubahan ke apa ke kalau ada nak ubah apa-apa.
Assalamualaikum fellos. Kesinambungan dengan Entri  JELAJAH SASSH : HARI AIDS SEDUNIA 2019 i sebelum ini, satu mini konsert amal juga telah diadakan dengan meriahnya dengan kehadiran artis tempatan Sabah kita. Bukan setakat itu, malah ada aktiviti membeli sambil beramal. 
© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS