Maze Runner Death Cure Movie Review

in , by YatieOwner, Friday, January 26, 2018
Maze Runner Death Cure Movie Review | Assalamualaikum fellas. I dah pergi tengok maze runner death cure on 24 januari 2018 hari tu. Seperti biasa ambik sneak peak punya. Konon-konon masa tayangan sneak peak, yang tak sensitif tu mungkin tidak dipotong. Kira full movielah. Tak tahulah sapa yang cakap. Haha.

Maze Runner Death Cure Movie Review

Maze Runner Death Cure Movie Review
 
I bagi 10 bintang daripada 10 bintang. Tayangan selama dua jam lebih. Puas hati sangat sebab the movie memang i nanti-nantikan. The final the end of segala maze yang terjadi sebelum Ini. Kiranya dekat the death cure ni, akan tahu kenapa si thomas aka tommy tu menjadi buruan. 

Permulaan cerita thomas and friends plan nak pegi selamat kan si minho. Kalau korang still remember minho di last chapter 2 maze runner minho tertangkap. Plan untuk selamatkan minho berjaya, namun seperti biasa kena melalui berbagai halangan dan rintangan dan yang lebih menyedihkan apabila kehilangan nyawa kawan sendiri demi untuk menyelamatkan minho dan juga demi mencari penawar untuk virus yang tidak berkesudahan. 

Wayang kali ni juga menarik sebab watak gally muncul semula. Gally di chapter 2 tertikam oleh minho. Sekaligus terfikir watak gally sudah tidak ada dalam maze runner seterusnya. Andai sahajalah kan. Good. 

Maze Runner Chapter 4? Mungkin.

Maze Runner Death Cure Movie Review
 Picture Kredit : Google

The end of story. Jika masih ingat kekasih thomas. Teresa? Teresa sempat bertemu dengan thomas dan sempat menganalisa darah thomas sekaligus berjaya menemui penawar untuk virus yang ada untuk menyelamatkan orang lain. Namun sayang, teresa mati di penghujung jalan cerita. Menamatkan lagi cerita maze runner death cure yang dikatakan final. But for me mungkin maze runner ini akan ada sambungan. Who knows. 

So jangan lupa tonton maze runner death cure babe dipawagam. Menamatkan segala maze yang berlaku. Happy friday! Salam jumaat.

Lots of Love here!
YatieOwner
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Sy hampir lupa yg kuar dah Maze Runner nie.. Huhu.. Tgok review akak bwat sy nak pi panggung skrg pula..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. jom pergi tengok. boleh update dalam blog nanti ;) maaflah review yang sangat simple. hehe

      Delete
  2. sy mmg peminat maze runner.. tapi still tak berkesempatan nak tgk latest movie dia part 3 ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau gitu, jom pergi tengok weekend :) hehe. kena tengok tau. wajib! :D

      Delete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS