Drama Review : Titian Cinta Episod 22

| on
Thursday, October 19, 2017
Titian Cinta Episod 22 | Assalamualaikum fellas. Siapa tengok drama Titian Cinta lakonan hebat Zul Ariffin kita geng. I siap habis marathon the drama for one, two day sahaja. Mata jangan cakaplah. Sanggup dan demi Zul Ariffin punya pasal. Watak lain i tak nak cakap kat sini, sebab nak bagitau yang i suka Zul je. Muahaha.

Titian Cinta Episod 22

Titian Cinta Episod 22 Review
 Gambar Kredit to : Myinfotaip.com

Semalam punya review yang best is Nenek (Dian P. Ramlee) si Umayr Harris (Zul Ariffin) da tahu Rahadatul Aisy (Farah Nabilah) mengandungkan anak Harris. Both happy. Sweet je. Siap nak buat kenduri doa selamat lagi di penghujung episod. Sebelum tamat drama episod ke 22 semalam, Aisy dikejutkan dengan kehadiran tetamu yang tidak diundang. Ar, siapakah? Jom cepat tengok episod 23 malam ni pula. :)

Xoxo.
love Korang.
4 comments on "Drama Review : Titian Cinta Episod 22"
  1. nnt kak pip nak layan juga. sekarang tengah follow cerita si alvin dan emma ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak pip tengok je dekat facebook kak pip. ada tu kena update disitu :) terang juga :)

      Delete
  2. Alaaa..tak tengok sangat cerita ni. Agak trending cerita ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah ah fiza. saya pun terjebak sama tengok drama melayu. tu pun sebab hero dia siapa. hahaha

      Delete

terima kasih komen ❤
komen anda sangat PG hargai! ;)

Custom Post Signature

Custom Post  Signature