Tester Kit Minyak Wangi De'Xandra

25 September 2016

Assalamualaikum.

Tester Minyak Wangi De'Xandra. Hi awak! Kemarin lepas i ada kongsi Minyak Wangi De'Xandra i yang ke-3 kan. Ok. Awak-awak patut cuba. Then kat sini, i nak kongsi dengan korang, botol-botol kecik itu adalah tester minyak wangi de'xandra ni. Dan juga, kepada yang dekat-dekat dengan PG juga tu kan, atau kawan sepejabat PG tu duduk dekat kinarut, kota kinabalu, sabah. Then, bolehlah jumpa PG atau kawan PG tu. Cuba sendiri wangian tester kit de'xandra ni. Dan kalau berkenan, bolehlah tempah. Hehe. Dan dan, i rasa, those yang berminat untuk menjadi agen untuk wangian de'xandra ni juga, bolehlah cuba bertanya-tanya dekat kawan PG tu. Jangan risau, dia tak makan orang. Hehehe.

Tester Kit Minyak Wangi De'Xandra

Tester Kit Minyak Wangi De'Xandra

Selamat mencuba!:)

xoxo.

2 comments

  1. kite pakai chance cannel punya wangi sangat. tahan lama jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? Hehe. PG memang syorkan untuk sesiapa sahaja mencuba :)

      Delete

For coming and comment, thank u ya ♥ ;)

Thanks for Droping By! ;)

© Yatie Owner