DeXandra Inspired Perfume For Me

in , by YatieOwner, Tuesday, March 29, 2016
horey! akhirnya minyak wangi i da sampai kat tangan. fuh. rasa diri mewangi je setiap masa. i jenis tak berapa nak pakai minyak wangi tau. selain tak jumpa minyak wangi yang betul-betul terkenan di hidung i, memang i tak akan pakai minyak wangi. pergi office kosong macam tu je la. dan sebab juga i jenis pakai rexona tau. so wangian tu memang da melekat kat badan. dan if pakai minyak wangi lagi, bercampur bau, masyaAllah, boleh buat i pening nak termuntah. so better pakai satu-satu wangian je.

but. but. biasalah kalau da ada kecirian wanitaan abadi tu. pantang nampak bebenda comel plus murah. awal-awal da mind set tak nak. tapi alih-alih terjebak. jangan salahkan mak pak. salahkan diri sendiri sapa suruh tak reti nak kawal diri. hehe.

itu dia. perfume dari De'Xandra Inspired Purfurme i order dua minggu lepas, selamat sampai kat tangan. meh nak habaq sikit pasal minyak wangi ni.

DeXandra Inspired Perfume For Me

De'Xandra minyak wangi adalah minyak wangi EDP yang tahan lebih lama berbanding dengan yang original. itu dari bahan bacaan i la. i baru je nak pakai kot. ketahanan dengan lebih praktikalnya, nanti i update lagi. hehe. 8 jam dan ke atas katanya tahan minyak wangi ni. ok diharapkan macam tu la. dan juga jika minyak wangi ini serasi dengan si pemakai, inshaAllah akan lebih bertahan 1 hingga 2 hari pada pakaian. ok berita baik kat situ. bukan senang nak jumpa minyak wangi yang macam tu. sudah tentu di inspirasikan dengan minyak wangi jenama antarabangsa. hehe. i punya nampak tak pilihan kat situ. wangian Daisy by MARC JACOBS. gitu. hehe.

for info lagi. minyak wangi yang dijual base on minyak wangi yang sangat terkenal dan laris di Malaysia sahaja tau. kira senanglah korang nak order kan. kalau korang nak minyak wangi epal ke ape ke, sebut je, inshaAllah peniaga akan cuba dapatkan. tapi kena tengok juga risalah yang ada. yang ada tertera.

DeXandra Inspired Perfume For Me

tertera kat situ sedia untuk di order ;)

nak order boleh whatsapp PG. 0109562835. hehe. tapi kalau boleh kota kinabalu sabah area maybe? COD senang. hahaha.

Dengan pengalaman jualan perfumes ini, kami hanya membawa masuk perfumes-perfumes yang sangat TERKENAL & LARIS di Malaysia untuk memudahkan pengguna memilih.

so. jangan kata i tak share tau.
xoxo.
SHARE 8 comments

Add your comment

  1. Baru try jugak minyak wangi dexandra. Suka. Best je bau. Mmg tahan lama. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. waa. tahan lama erk? ok. PG akan cuba stick kalau tahan lama :) nak beli yang original memang tak mampu :D yang ada ala-ala original, bersyukurlah. hehe.

      Delete
  2. teringin gak nk try beli sekali.. tapi tak tau nak beli wangian apa. hehe.. all time fav shad, lancome miracle, midnight fantasy. Teringin nk try bau lain.. heeee..

    ReplyDelete
  3. Azwar dah lama nak beli perfume ni, orang kata wangi.. Tapi sampai sekang tak terbeli..hehe

    ReplyDelete
  4. De'Xandra mmg tahan lama PG.. saya pun plan nk beli sebotol hehe

    ReplyDelete
  5. Mrs. A pun ada beli De'Xandra gak officemate yang jual Inchanto Shine & Miracle.

    Beli dua dapat discounts ;-))

    ReplyDelete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS