BE CPUV Nuffnang Petronas - Experience 2 B dan SME - Microsoft

in , by YatieOwner, Saturday, March 26, 2016
bagi yang mengikuti tips nuffnang yang PG kongsikan sebelum ini, PG ucapkan tahniah buat korang. tahniah sebab telah mengikuti langkah yang betul, inshaAllah untuk menjana pendapatan sampingan dengan nuffnang, inshaAllah lepas ni naiklah tu. hehe. dan PG baru je selesai update survey dekat akaun nuffnang. benda tu wajib untuk korang update selalu juga tau. kelebihan apabila korang update adalah, pihak nuffnang akan update apakah iklan yang sesuai untuk diletakkan dalam blog korang. tahniah la kan. hehe.

BE CPUV Nuffnang Petronas - Experience 2 B dan SME - Microsoft
Pakcik google pinjam gambar.

sebut pasal tu. itu dia. another be cpuv yang PG terima dan masih on going dan belum PG letakkan dalam blog PG lagi. korang ingat erk. kena ceritakan iklan apa yang korang dapat. inshaAllah, jika menjadi carian dalam google dan keyword melekat, inshaAllah adalah earning naik sikit sama. hehe. itu antara tips yang PG nak share juga untuk korang. 

by the way, iklan kali ni dapat dari Petronas - Experience 2 B dan SME - Microsoft. untuk nuffnang, terima kasih plus sayang ketat-ketat tau sebab sudi beriklan dalam blog PG. untuk para blogger yang sudi mai dan singgah dan memberikan klik dalam blog PG sama, PG ucapkan ribuan terima kasih sesangat tau. sayang korang ketat-ketat juga ;)

lepas ni jom kita memeriahkan dunia blog. even blog hang blog peribadi sekali pun.

xoxo
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. Alhamdulillah . Bestnya . And thank you sangat sangat PG share pasal nuffnang tips . =) . Akan nia buat slowly tips yang PG share tue . Semua soalan selama nie psal nuffnang earning dah terjawab jugak lepas nie baca blog PG . Tq tq sangat . =).
    lanadia-nia.blogspot.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah. terima kasih nia. semoga perkongsian PG mengenai nuffnang, dapat membantu nia nanti :)

      Delete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS