Alat Makeup Wajib Ada

in , by YatieOwner, Wednesday, March 30, 2016
ok korang. ni i nak kongsikan dengan korang, alatan makeup yang wajib dimiliki oleh para-para wanita. kaum hawa sejagat sealam semesta. memandangkan i bukan manusia yang reti nak makeup ala-ala retis. ke office pun cuma bubuh pelembab dan foundation sahaja. nak pakai pewarna ala-ala pinky ke merah ke, lipstik ke memang tak ever-ever. alih-alih officemate kata ada pontianak lalu lalang. hal kisah tak reti nak makeup. hahaha. bukan tak reti la sebenarnya weiiiii. cuma malasssssss je. muahahaha.

dan apabila i memang malas, makanya alatan asas untuk makeup confirm-confirmlah tidak i miliki. nope. ada. cuma. i da bagi kat kakak ipar. anak buah yang gedik nak put makeup on depa punya wajah compare adik ipar dan babu depa ni. hehe.

ok! let me share dengan korang. bebenda yang patut korang miliki. bebenda utama yang patut dan wajib ada untuk starting makeup. biarlah gambar berbicara ya. hehe. PG kongsikan sahaja.

Alat Makeup Wajib Ada
sorry. gambar asal i dah delete :)


the all gambar carian dari google tau. so kalau nak tahu lebih lanjut, apa fungsi-fungsi untuk satu-satu alat kat situ, bolehlah korang google sama ;)
semoga bermanfaat
xoxo
SHARE 0 comments

Add your comment

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS