Tips Kekal Sihat di Musim Panas

15 January 2016

hari tu dapat info kata musim panas till mac ni. fuh. lap peluh juga tu. semalam tido Ya Allah, tak boleh kata apa. aku lebih rela tido kat lantai dari beralaskan tilam empuk aku tu. haha. nasiblah rumah tak pasang aircon. jimat letrik sikit. jenuh nak membayar dua tiga ratus wei. meh baca tips kekal sihat di musim panas. bagi ingat dekat diri sendiri dengan korang sekali :)

Tips Kekal Sihat di Musim Panas

Toodles!

6 comments

  1. Memg lya x thn di kk ni pns btl..tidur mlm pun bersauna biarpun bekipas

    ReplyDelete
  2. Memg lya x thn di kk ni pns btl..tidur mlm pun bersauna biarpun bekipas

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la kan lya. pasang kipas pun tak boleh lawan rasa sauna tu. ;(

      Delete
  3. :((( malam pun rasa bahang diaaaa T_T

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah..setakat ni..Ada jugak hujannya sikit2..tak macam awal tahun ritu..buka kipas no 5 pun still berpeluh lagi

    ReplyDelete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner