Satu Hari Satu Entri Hebat Tak?

in , by YatieOwner, Friday, January 08, 2016
hebat sangat. setakat sehari satu entri, sapa-sapa kot boleh buat dalam masa lima minit. amboi. amboi. bersemangat je kan. by the way, hari tu, aku ada nampak lyssa faizureen update her entry, satu hari satu entri. waaaa. bersemangat waja sungguh awak. tabik spring kat awak. aku? jangan nak kata sehari dua, kadang seminggu pun ada pernah tak berupdate blog. hehe. kata blogger tegar. tak de nya. ke laut. muahahaha.

Satu Hari Satu Entri Hebat Tak?

back to satu hari satu entri. sebenarnya benda ni penting. jika diperhatikan. ramai je blogger otai seperti uncle hasrulhassan, emas putih ke azhafizah dan ramai lagi akan cuba untuk up kan entri dalam blog mereka lebih daripada 5 entri atau lebih kepada 10 sehari. hebat kan? erp. ada sebab sebenarnya tu. hehe. meh baca sebab.

antara sebab diantara sebab menyebab, kepada blogger yang meletakkan sebarang bentuk jenis pengiklanan samada berbayar atau tidak berbayar. kepentingan untuk mengemaskini entri dalam blog adalah wajib dan memang kena buatlah jawapnya. sebab dengan entri mereka itulah akan menarik perhatian pembaca untuk mengunjungi blog mereka. dari entri mereka dan gabungan pengunjung yang datang, akan membantu menjana pendapatan melalui pengiklanan itu tadi. so jangan cakap satu hari satu entri. hehe. satu hari sepuluh entri dekat situ! hahaha.

itu sebab pentingnya update blog setiap hari. PG pun letak iklan daripada encik nuffnang. setakat ni memang tak mengecewakan. masuk tahun ni, inshaAllah akan dapat cheque ke 4 daripada nuffnang. kalau kita lebih rajin update blog, tak kisah post berjadual atau tidak berjadual, as long ada pengunjung, ada trafik, inshaAllah, earning daripada nuffnang tak akan pernah berhenti. cubalah wei. hehe.

so. so. so. satu hari satu entri? meh cabar diri sendiri. good luck PG!
done.
SHARE 5 comments

Add your comment

  1. memang dalam proses ni...
    alhamdulillah setakat ni misi masih maintain dlm perancangan.


    ~Admin : My New Blogger~
    http://munirahmustafar84.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. Ui.. seronoknya lah kalau dapat rajin macam tu balik..

    ReplyDelete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS