Perihal Nuffnang 2015 & 2016

06 January 2016

woot woot. sekian lama tak update pasal encik nuffy. nampaknya rezeki dengan encik nuffnang masih lagi ada. terima kasih encik nuffnang. ingatkan awak tak sudi nak mai lagi dekat blog PG. terima kasih tau. sayang awak ketat-ketak. rasanya da lama tak citer pasal awak. rindu awak sesangat. inshaAllah, tahun ni nak cuba citer banyak sikit pasal awak juga. hehe. jangan merajuk tau. ;)


Perihal Nuffnang 2015 & 2016
Pakcik google pinjam gambar!


tq tq. still on going dekat situ. untuk tahun 2016 ada dua ketul awak bagi PG cpuv. tq tau. baik sungguh hati awak. nanti kita update pasal awak tau.


but not least (ngam kan ayat tu? hehe) dekat atas PG nak kongsikan dengan korang, earning yang berjaya PG kumpul selama setia bersama dengan encik nuffnang sepanjang PG aktif atau tidak secara langsung aktif dengan blog. as usual. bukan nak riak. tapi nak kongsikan dengan rakan-rakan blogger PG, bahawanya dengan blog sahaja pun kita mampu menjana pendapatan sampingan. tak pe sikit. lama-lama jadi bukit kan? ;) happy blogging and yes, jom setia terus dengan nuffnang. inshaAllah.
tq nuffnang.

done.

8 comments

  1. Alhamdulillah...rezeki tahun baru tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah rezeki ;)
      moga rezeki dengan nuffnang berterusan hendaknya :)

      Delete
  2. WOW!!!!.

    Banyak giler..Fida tak sampai macam tu lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. inshaAllah, ada juga untuk fida nanti ;) PG doakan!

      Delete
  3. Seronoknya banyak betul! kongsi la sikit hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe. InshaAllah, PG kongsi dengan buat GA nanti ya ;)

      Delete
  4. wah byk juga tu pnh dpt.. tp skg earning tak byk sgt kan.. huhuh.. tkpela, tetap rezeki

    ReplyDelete
    Replies
    1. syukur alhamdulillah. PG pun pernah mengalami yang tak dapat earning pun dalam setahun ;) inshaAllah, rezeki untuk nuyui juga ;)

      Delete

For coming and comment, thank u ya ♥ ;)

Thanks for Droping By! ;)

© Yatie Owner