hi holla fellas. tahun baharu datang lagi. hehe. bermakna, tahun ini pasti akan ada yang bakal menerima hadiah yang lebih sweet deep deep gitu kan. hahaha. tahun lepas, ada few hadiah yang PG dapat, sweet deep deep juga. tapi. tapi. yang pasti bukan barangan daripada Printcious! amboi. ni kalau laki kita baca, sure cecepat je order barang dari Printcious. hahaha.

ok. sebut tentang Printcious ni, PG nak berkongsi dengan korang, PRODUK KELUARAN PRINTCIOUS, yang sangat senang untuk awak-awak dapatkan segera dan reka mengikut citarasa awak-awak semua dengan segera dan hadiahkan dengan segera juga buat kengkawan awak-awak. nak bagi hadiah tak semestinya kena tunggu hari yang istimewa macam hari jadi ke apa ke kan. hari-hari pun awak boleh bagi hadiah, kalau awak-awak banyak duit. hahaha. ar. ni berita bagus buat si pasangan hot-hot sweet couple gitu kan. bolehlah beli, reka (do it yourself) dan hadiahkan dekat pasangan awak. senang je kan? ;)

untuk info korang juga, berikut adalah kategori barangan yang ada dekat Printcious, bertepatan dengan tagline Printcious iaitu 'Precious Gifts From Your Heart'. awak-awak boleh pilih dekat situ, mana satu yang awak-awak nak. PG share link terus kat korang. senang korang klik. 
wa. banyak juga kategori tu kan. lagi best, bertepatan dengan in coming perayaan yang kita akan bakal sambut bersama sehati dan sejiwa ni, tahun baru cina, see, kat bawah ni, sweet je kan rekaan dari Printcious. phone cases tu heeee sweet. kot-kotlah ada sapa nak kasi kat PG kan, PG nak phone cases tu tau. hehehe. so, kalau ada yang berkenan, bolehlah tempah dan hadiahkan dekat kengkawan chinese kita yang menyambut tahun baru cina nanti.

Easy DIY Gift dengan Printcious!
Easy DIY Gift dengan Printcious!

so. macam mana? sweet deep deep kan? 
tunggu apa lagi wei? jom layari http://www.printcious.com dan 
juga facebook mereka di https://www.facebook.com/printcious
untuk mendapatkan perkhidmatan terbaik dari mereka! enjoy it! :)
done.
SHARE 4 comments

Add your comment

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS