Analisa Keberkesanan Latihan 2015

in , by YatieOwner, Thursday, January 07, 2016
langsung tak de kena mengena dengan dunia blog. nak update tentang tajuk diatas, dimana setiap tahun memang bahagian i akan laksanakan. as usual analisa ni akan dibuat setiap hujun tahun dan yang pasti akan berkesinambungan ke awal berikutnya. maknanya. dalam dua atau tiga bulan kerja ni akan pack dan memang kena selesaikan sebelum merangka dan menyenarai pendekkan kursus-kursus yang bakal dilaksanakan pada tahun baru.

so. masa ni lah the all my bahagian yang hanya ada sepuluh orang sahaja dalam pejabat, dan dua orang lagi dekat our pusat pembelajaran dikingfisher akan menyelesaikan projek ini tanpa gagal. jabatan ada belas-belas. dalam setiap jabatan paling ramai setakat ini adalah jabatan kesihatan persekitaran bandaraya dan juga jabatan landskap.

what we have to do bout this is. akan ada satu borang analisa. called insturmen analisa keberkesanan latihan. which is, satu borang akan ada nama anggota dan latihan-latihan atau pun kursus-kursus yang pernah beliau hadiri sepanjang tahun 2015 sahaja. so nanti hujung tahun 2016 pula, benda yang sama akan berulang.

ok. selepas selesai mengemaskini borang yang ada. the all borang akan diprint, dibuat salinan pendua dan akan diedarkan kepada jabatan-jabatan yang berkaitan. selalunya memang the all jabatan memang akan terlibat. staff pun ramai. da mencecah 1500 orang.

selesai dekat situ. then tunggu borang dikembalikan semula dekat bahagian i. tempoh dua minggu diberikan untuk pengarah-pengarah memberikan respon semula dekat borang tadi. bahagian i masa ni free for a while. balik borang nanti, kena kira borang tersebut semula dan the rest is, ketua bahagian i akan ambik alih untuk siapkan laporan keseluruhan analisa keberkesanan latihan untuk tahun 2015.

Analisa Keberkesanan Latihan 2015

simple je kertas kerja bos i kali ni :D

done.
SHARE 4 comments

Add your comment

  1. bekerja lah kita sekuatnya...
    berusaha lah kita sekuatnya...
    hehehhehehe

    ~Admin : My New Blogger~
    http://munirahmustafar84.blogspot.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. Demi untuk negara tercinta gitu kan sis ;)

      Delete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS