Acer Predator 17 Yang Cool Giler | Cpuv BE Nuffnang Pertama di Tahun 2016

07 January 2016

Keep cool as you fly through the hottest parts of the galaxy with advanced thermal technology. wow! keep cool ya. kalau aku dapat seketul acer predator 17 ni memang baru betul-betul cool giler kentang putar la jawapnya. la ni belum lagi cool. muahahaha. 

memperkenalkan Acer Predator 17 sudah tentu dari Acer. satu jenama yang tidak perlu diperkenalkan lagi aku kira. aku memang peminat dengan Acer ni. dolo-dolo memang pakai laptop Acer for my first laptop. after that, bertukar ke asus. but la ni. tak pakai laptop pun T_T tunggu ar. ada rezeki nanti. nak juga grap laptop semula. 

back to Acer Predator 17. meh tengok gambar. sedap giler kan tengok gambar ;) sapa peminat warna hitam gabungan merah. memang sesuai sangatlah sapa nak grap seketul dua ketul laptop ni. sebijik tu bagi kat aku. hahaha.
Acer Predator 17 Yang Cool Giler | Cpuv BE Nuffnang Pertama di Tahun 2016
Pakcik google pinjam gambar!

memang cool. body pun lawa kentang.

tq Nuffnang. tq Acer sebab sudi beriklan dalam blog PG ;)

done.

6 comments

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner