Jualan Dana Untuk Meow

12 November 2015

morning fellas. kat sini PG nak uar-uarkan kepada rakan blogger PG, atau sesiapa sahaja yang membaca entri ini. dimana, satu Jualan Dana Untuk Meow tengah dijalankan oleh rakan blogger kita iaitu cik nurul. dimana juga, objektif utama Jualan Dana adalah demi membantu kucing-kucing yang ada dalam jagaan beliau dari segi pemakanan dan juga ubat-ubatan. semoga perkongsian PG ini dapat membantu cik nurul untuk lagi dan lagi mendapatkan bantuan dana untuk kucing-kucing dalam jagaan beliau. semoga membantu!

Jualan Dana Untuk Meow
Jualan Dana Untuk Meow

Jualan Dana Untuk MeowJualan Dana Untuk Meow 

Aku akan teruskan lagi misi jualan khas #danauntukmeow.

Sebab apa?
Sebab aku memerlukannya. Bila perlu, aku akan cari inisiatif/usaha untuk kumpul duit dengan harapan secepatnya.

Caranya?
Aku akan jual apa yang perlu terutama barang peribadi aku tak kisah new/prelove. 

Jadi, mohon pada yang sudi sebarkan, sebarkan.
Hanya ALLAH sahaja dapat membalas jasa kalian.
Boleh tengok album di FB (Link i dah delete) aku.

#danauntukmeow hasil jualan akan ku gunakan untuk kos pembedahan, keperluan & bantuan kepada kucing terbiar di luar sana.

Ada juga barang lama yang masih belum terjual.


Album jualan Dana Untuk Meow
[ link ] - Link asal i dah delete
1) Jualan Prelove blouse & dress dari Poplook http://nusha1706.blogspot.com/2015/11/jualan-khas-danauntukmeow-prelove.html
semoga membantu cik nurul :)
Toodles!

11 comments

  1. Replies
    1. ok nieyl ;)
      let share ok :D
      semoga membantu kawan blogger kita :)

      Delete
  2. tq sgt dear.. tq sgt.. hanya ALLAH mmblas segalanya..

    ReplyDelete
  3. semoga Allah membalas segala usaha cik PG...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PG cuma share je cik en. harap dapat membantu cik nurul kita la kan :)

      Delete
  4. Murni hati sis..harap murah rezeki sis

    ReplyDelete
    Replies
    1. inshaAllah. kita harap juga dipermurahkan rezeki cik nurul kita kan :)

      Delete
  5. Replies
    1. inshaAllah. semoga dipermudahkan urusan cik nurul kita ya :)

      Delete
  6. Sama samalah kite support blogger lain..heee

    ReplyDelete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner