Wangi Sepanjang Masa dengan Lux Obsession

23 October 2015

zaman remaja aku dulu, tak mampu kot nak beli minyak wangi-wangi ni bagai. bedak je kot mampu. bedak pula bedak johnson baby. pergh. epik nama tu kan. turun temurun la PG kata. bila tak puas hati dengan kewangian bedak yang tinggi melangit dengan harapan bila orang lalu je terus tergamam 'wa wangi' gitu, beralih dengan sabun mandi yang kalau boleh pakai je terus melekat bau-bauan dekat badan. ambik kau. haha. la ni, suami duduk dekat belah tepi je, terus puji 'wanginya ayang'. ambooooiii. terangkat terus. muahaha.

la ni juga. tak payah nak beli minyak wangi bagai kot. sebab kini, LUX telah mengeluarkan produk baharu mereka iaitu, LUX OBSESSION. kekal sehingga 8 jam. kiranya kalau waktu bekerja bermula dari pukul 8 pagi, akan tamat tempoh pada pukul 3 petang. kan? hehe.

Wangi Sepanjang Masa dengan Lux Obsession
kredit: nameeroslan blog

patut  beli untuk mencuba sendiri keberkesanannya. thanks nuffnang! thanks LUX ;)

toodles.

6 comments

  1. Salam singgah petang dik...akak pun suka lux ni sebab wangian dia yang harum sepanjang hari...

    ReplyDelete
    Replies
    1. wssalam kak. hehe. PG nak dapatkan la juga kalau gitu :D

      Delete
  2. Saya pun guna juga sabun ni. Wangi tak lah sampai 8 jam. Sejam sudah hilang....huhu... Tapi, lepas guna memang segar dibuatnya. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu. hilang cepat erk? ok. kena cuba dulu ni baru tahu keberkesanannya kan :) tq share!

      Delete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner