U For Life Insurance Serendah RM9.85! tadi PG ada baca dekat blog kak kathyjem tentang Insuran U For Life ni. dimana, U For Life Insurans menawarkan insuran yang memang murah giler serendah RM9.85! memang sangat mampu milik kan harga tu?

honestly, PG pernah ambik insurans untuk diri sendiri. tapi mungkin masa tu dara masih muda. rasa macam tak berbaloi nak buat apa bayar insurans tu tapi macam tak de apa-apa pun pulangan dekat situ. masa itulah. tapi la ni. bila da tutup insuran tu, baru terfikir kebaikan insurans tu sebenarnya. PG bayar insurans masa tu dalam RM80.00 sebulan. kira murah jugalah kan. 

tak nak cakap pasal PG. tapi ni nak kongsikan dengan korang, U For Life Insurance yang baru dilancarkan, menawarkan harga potongan serendah RM9.85 bagi insurans yang bernilai RM100,000k. daebak! sapa nak kasi. da lah potongan bulanan murah, dapat pulai nilai yang berganda-ganda. ok. nak dapatkan juga senang. secara ONLINE! senang. daftar, bayar dan korang da punya satu insurans untuk diri sendiri. mudahkan?

Perlindungan Insurans Mampu Milik Serendah RM9.85 dengan U For Life!

korang yang berminat nak tahu tentang insurans ini dengan lebih lanjut, boleh layari https://uforlife.com.my/ kat situ. PG inshaAllah akan cuba dapatkan segera, memandangkan bulanan yang memang mampu milik. hopely korang juga sama. orang kata sediakan payung sebelum hujan kan. begitu juga dengan insurans. kita tak tahu apa akan jadi dimasa hadapan. dengan insurans yang kita beli, hopely sedikit tidak banyak dapat membantu kita untuk hadapi kemungkinan yang berlaku dimasa hadapan.

jangan lupa dapatkan insurans untuk diri kita sendiri tau. thanks so much Nuffnang for share this ads!

toodles.
SHARE 11 comments

Add your comment

  1. tgh survey gak pasal insurans ni huhu..singgah folo dr GA

    ReplyDelete
  2. skrg insurans murah2 x mcm dlu

    Jemput singgah blog Nurfuzie.com
    Jom memriahkan GA cik en yang bernilai lebih dari rm1KGive Away Nurfuzie Dot Com #1 Bernilai RM1000
    Dan Entri terbaru di Veterinar | Cara Memberi Ubat Kepada Haiwan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ah'ah sis eintan ;)
      sapa tak ambik peluang, memang rugilah kan :)

      Delete
  3. murah!!! hope xde charge2 tersembunyi.hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. harap macam tu la safura ;)
      heee. suka rara masuk blog PG :D
      tq singgah sini :)

      Delete
  4. Banyak sangat syarikat insuran sekarang yang tawarkan perkhidmatan dah tu murah pulak tapi kalau murah dan terbaik apa salahnya mencuba.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup kak jun. tak salah cuba kalau da diberikan yang murah macam ni kan. PG kira, harga bulanan tu da mampu milik sangat-sangat :)

      Delete
  5. win2 situation.. ;)
    Murah dan memberi pulangan yang baik, apa salahnya mencuba kan.. ;)

    ReplyDelete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS