Rasai Suasana 'ILLUSION' Yang Menakjubkan di Petrosains Sekarang!

in , by YatieOwner, Thursday, September 24, 2015
hollas fellas. ingin merasakan suasana ILLUSION dari sudut pandangan mata kasar anda? jangan lupa untuk datang ke pameran ILLUSION di Petrosains, KLCC bermula dari 04 September 2015 sehingga 10 Januari 2016!

TANGGAPAN MEMBENTUK PANDANGAN

macam mana tu? itulah yang kita akan pelajari di Pameran Petrosains ILLUSION. Dimana kita akan diuji dengan menggunakan deria kita. Tanggapan membentuk pandangan, rasa dan pemahaman dunia (kredit: creating-wonder). ye la, tidak semua apa yang kita anggap dan apa sahaja pandangan kita adalah sama. semua orang berbeza, kan?

tapi melalui pameran Petrosains ILLUSION ini, dengan tema 'Minda Memperdaya Mata' atau 'Nothing Is As It Seems', kita akan belajar menggunakan deria deria kita, dan belajar bagaimana gabungan sains, seni dan psikologi akan memberikan tanggapan dan membentuk satu pandangan yang berbeza melaluinya.

3 BENDA WAJIB CUBA

jangan lupa untuk mencuba tiga benda yang ada dekat Petrosains itu nanti tau. Antaranya adalah Virtual Barbershop, Delicate Boundaries dan juga Columba. apa benda tu? ar masuk sini creating-wonder. tengok apa benda sebenarnya yang PG sebut tu. hehe.

Rasai Suasana 'ILLUSION' Yang Menakjubkan di Petrosains Sekarang!
Rasai Suasana 'ILLUSION' Yang Menakjubkan di Petrosains Sekarang!

Price is inclusive of GST at 6%.
* Children below 10 years must be accompanied by an adult.
To book your slot, please contact our info/booking line at 03 2331 8181.

come. jangan lepaskan peluang ini tau. bebudak sukalah kan bebenda sains macam ni. kalau ada dekat kota kinabalu, sabah, sure PG akan pergi ;)

MAKLUMAT PAMERAN PETROSAINS ILLUSION

Nothing Is As It Seems dan Lihat Dunia Berubah Di Depan Mata Anda di Petrosains, KLCC
dari 4 September 2015 - 10 Januari 2016! Maklumat lanjut boleh didapati di http://www.petrosains.com.my/page/public/illusion-about.php (Link i dah delete memandangkan link sudah tidak ada dalam carian google)

Rasai Suasana 'ILLUSION' Yang Menakjubkan di Petrosains Sekarang!

haha. semangat nak bagitau mengenai pameran dekat atas sebab itu dia be cpuv sekali lagi dalam bulan september PG dapat daripada Nuffnang dan kali ini datangnya daripada Petrosains! Terima kasih Nuffnang, terima kasih Petrosains! ;)

Toodles.
SHARE 0 comments

Add your comment

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS