Hi Fellos. Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri! Alamak. in Advance pula ucapan tu kan. Ramadhan tak mai lagi, da sebut-sebut Syawal :D Haha. Apa pun, korang tak salah baca tajuk PG tau. Sebab dekat sini PG nak kongsikan dengan korang, 3 Fesyen Terkini Baju Hari Raya 2015 dari Butik Zalora Malaysia untuk korang peminat setia Zalora!

3 Fesyen Terkini Baju Raya 2015

3 Fesyen Terkini Baju Raya 2015. Ok, as korang tahu Zalora sentiasa memeriahkan industri fesyen tanah air kita dengan kemunculan pelbagai rekaan baju raya yang unik dan menarik kan?, dan PG yakin telah ada yang menantikan, apakah koleksi baju raya terbaharu daripada pereka-pereka fesyen termuka tanah air seperti Jovian Mandagie, Rizalman, Nurita Harith dan ramai lagi.

dan, apakah fesyen terkini baju raya (https://www.zalora.com.my/women/) untuk tahun 2015? Yes. PG yakin korang sudah telah tidak sabar untuk mengetahuinya kan.

3 Fesyen Terkini Baju Raya 2015

Ok, dekat bawah ini adalah diantara koleksi fesyen baju raya yang boleh korang temui daripada koleksi Zalora dan Fashion Valet sendiri, dan that was early suprise is, sudah terdapat beberapa pereka fesyen yang telah membuka pesanan awal atau pre-order untuk Raya 2015 ini. awesome wei! PG pun tak sabar nak shopping dekat Zalora.


Peplum - Honestly, permintaan terhadap rekaan baju kurung peplum yang pernah menjadi fenomena melanda industri fesyen muslimah di negara kita ni tak pernah putus-putus kan. PG percaya sampai lah ni pun, pasti ada permintaan untuk peplum. Bukan untuk penggunaan di hari raya aidilfitri sahaja, malah untuk apa-apa majlis sekali pun :)

3 Fesyen Terkini Baju Raya 20153 Fesyen Terkini Baju Raya 2015

Kimono - Rekaan kimono tidak kurang hebatnya. Rekaan yang sedang trending kini, memang patut dicuba dan that one so unik kan? bayangkan pakai di pagi hari raya aidilfitri yang mulia? pastinya anak-anak gadis akan mencemburui sesama sendiri :D

3 Fesyen Terkini Baju Raya 20153 Fesyen Terkini Baju Raya 2015

Kurung Moden – Rekaan ketiga yang masih mendapat permintaan adalah baju kurung moen. Rekaan ketiga ni memang rekaan kegemaran PG. Kurung moden atau mama kata rekaan cutting princess ni memang sesuai bagi mereka yang ingin nampak lebih elegen, sudah pastinya dipagi hari raya :)

So? Apa tunggu lagi? Cepat dapatkannya di Zalora Malaysia tau :) Semoga artikel ini dapat membantu korang yang sedang mencari apakah fesyen terkini baju raya 2015. ;)

Toodles.
SHARE 3 comments

Add your comment

  1. Saya suka yang Kimono. nampak simple dan unik

    ReplyDelete
  2. mane kedai nya? ade kat Singapore tak, kalau tak mane yg paling dekat di Malaysia?

    SAYA SUKE YG Kurung Moden – Kurung Moden in turquoise...

    ReplyDelete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS