Tugasan Baru dengan Email 24 Jam

in , by YatieOwner, Thursday, April 09, 2015
hari tu aku ada mention akan berpindah office kan. ala pindah office pun, pindah ke pejabat lama. sama je. tugasan ada masih yang sama dan ada yang baru. yang sama as usual kena teruskan seperti biasa, dan yang baru pula kena buat dengan tanpa rasa gagal. amboi. skema je. hehe. 
 
Tugasan Baru dengan Email 24 Jam
Pakcik google pinjam gambar!

sebut tentang tugasan baru ni, its just like mentoring pada kursus yang telah dihadiri oleh peserta kursus. reminder peserta to sharing with others. contoh n41 yang pegi kursus tersebut, then sekembalinya dari kursus yang dihadiri, then tugas aku email to person bagitau untuk buat satu sesi perkongsian dengan pegawai seliaan dibawah n41 ni tadi. pemerhatian akan dibuat dibahagian aku. part aku, just email remind, keep remind and attend sesi perkongsian and selepas done sesi perkongsian, sijil akan diberikan. that one sesi perkongsian pula akan di anggap satu latihan dan akan direkod untuk keperluan 7  hari berkursus. untuk yang kerja gomen, memang pretty sure tahu la kan benda ni. dekat our depart pula, baru je nak start buat benda ni. and for that. wish me luck ok. sebab ini tugasan baru untuk aku :)

ok. tu je la nak cakap pasal tugasan baru dengan email 24 jam. hehe. tak la sampai 24 jam kan. sebab kerja pun dari pukul 8 pagi sampai 5 petang. lalala. next week ada taklimat nak ke program transformasi negara lagi. fuh~ lap peluh :)

toodles.
SHARE 4 comments

Add your comment

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS