Pertukaran Tempat Bertugas

in , by YatieOwner, Wednesday, March 18, 2015
fuh. fuh. lap peluh sikit sebab penat kemas barang office. hi fellos. it seem, minggu ni akan last duduk dalam library. sebab minggu depan aku akan bertukar tempat bertugas.

too bad. sebab, pertukaran tempat bertugas sebenarnya, tak jauh mana. kembali ke tempat asal aku juga sebelum bertukar dengan senang hati masuk duduk jaga library sekarang ni. so quiet sedih sebab, all thing, data yang tip top, kekemasan library yang aku jaga dan handle sebelum ni, akan beralih ke tangan orang lain. hopely, ianya akan berterusan kemas la ye. sebab perbedaan sebelum dan selepas memang sangat-sangat nampak ketara dekat situ. that one yang membuat aku sedih sesangat. then dengar berita library ni akan diambil alih oleh jabatan lain pula. sob. sedihnya. so lepas ni, no more gosiping dekat library! muhahaha.

think positive.

yes. pertukaran tempat bertugas kali ni, aku tadahkan tangan, lapangkan dada seluas-luasnya. aku akan cuba untuk berfikir positive dan try to sentiasa tenang. amboi. sebab. its lot of story sebelum dan sebab mengapa aku minta pindah masuk library dari tempat asal aku sebenarnya. dan bila disuruh (ye ker? hehe) dipinta dan diemelkan pertukaran, tanpa satu paksaan, maka. aku sebagai seorang kakitangan kerajaan yang baik hati (muntah hijau) menerima dan menurut perintah kekeke) sebaik mana mungkin. muahahaha.

Pertukaran Tempat Bertugas
hehe. isu? internet bab paling gumbira.
kerja? stress!

so. ya. aku akan think positive segalanya. malas nak fikir benda yang menyakitkan hati dan benda yang buat aku sentiasa naik maigrain. lepas ni, sapa nak bagi aku kerja, aku akan yes je lah sepanjang masa. siap tak siap, nanti cerita belakang. boleh? sebab kenapa? sebab aku tengok, penularan wabak coc dalam pejabat sekarang ni agak sukar di tegah dan menyebabkan pihak ke tiga mendapat nasib malang kena siapkan kerja dari pihak kedua selepas ketua bahagian memberi arahan kerja. sob!

fuh. nampak sungguh betapa beratnya aku meninggalkan library disitu. ok! kita sambung lagi nanti. giveaway pun terpaksa aku korbankan untuk tidak pandang untuk seketika kerana sibuk nak merancang plan kerja semula T_T. doakan aku wei!

Pertukaran Tempat Bertugas
da lama tak exercise :D
toodles.
SHARE 2 comments

Add your comment

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS