Xperia™ C3 vs Samsung Galaxy A3

16 January 2015

Assalamualaikum hallo!

i need a new smartphone! Serius. Memang nak beli another phone. Alamak. Bunyi macam mampu milik sangat nak beli dua tiga biji fon kan. Haha. Tapi, kalau mampu apa salahnya. Ok, sebut pasal tu. Smartphone dari Sony dan Samsung ni, memang terkena sungguh di hati.


The World's best smartphone for selfies


Xperia™ C3

~ camera ~

Primary 8 MP, 3264 x 2448 pixels, autofocus, LED flash
Secondary 5 MP, 720p, LED flash


Samsung Galaxy A3


Smarter selfie shooting

~ camera ~

Primary 8 MP, 3264 x 2448 pixels, autofocus, LED flash
Secondary 5 MP
 
Huhu. Nampak sangat nak beli handphone baru sebab nak mempergunakan kamera je kan.

Toodles!

8 comments

  1. Replies
    1. serius lawa dear. kenipisan melampau samsung a3 ni pun memang menawan hati :)

      Delete
  2. pengguna samseng ! hehee.. slalunya suka lg ambil gmbar guna dslr. lawa2 fon tu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe. PG tak de dslr. jadi kena mempraktikan diri dengan lebih baik mempergunakan kamera yang ado dengan pinjam kamera samseng. haha.

      Delete
  3. Samsung Galaxy A3 paling best. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul ker? mesti da pakai A3 tu kan. nak review!!!! :D

      Delete
  4. saya pun kalau mampu..naaaaaaaaaaakk juga beli dua tiga biji smatpon..hihihih...

    ReplyDelete

For coming and comment, thank u ya ♥ ;)

Thanks for Droping By! ;)

© Yatie Owner