Sambutan hari jadi sememangnya adalah satu sambutan yang memang dinanti-nantikan oleh semua orang kan? Terutamanya kaum wanita seperti i. Kalau da namanya perempuan, i yakin akan ada pelbagai persiapan untuk hari sambutan tersebut oleh si birthday girl. Sebulan sebelum majlis adalah waktu yang paling sesuai untuk merancang. Setuju tak? Yup. I Setuju! haha. Mungkin tidak semua yang merancang tetapi bagi i, majlis sambutan hari jadi memang dinantikan dan perancangan untuk menyambutnya memang patut dirancang dari awal. Bukan apa, selain kita meraihkan ulang tahun kelahiran kita, tetapi ianya juga adalah satu majlis 'kenduri kecil' untuk kita bersyukur dengan pertambahan usia yang meningkat, ianya juga seiring dengan pencapaian diri sendiri berbanding tahun yang sudah.

Heel Shoes to Wear on Your Birthday!

Ok. Sebut tentang sambutan hari jadi yang bakal tiba ni, i wanna thanks to Zalora Malaysia, kerana sudi berkongsi tips yang mudah dan simple untuk persediaan menyambut hari jadi yang bakal tiba, then i nak kongsikan bersama dengan anda juga!

Lokasi dan Tema

Pemilihan lokasi mengikut lokasi kegemaran kita. Bagi i, lokasi yang the best adalah lokasi atau kawasan yang tidak melalui kawasan 'jammed', mudah ditemui dan yang lebih penting, kita berada dalam keadaan selesa dan santai ketika menyambut hari jadi kita sendiri.

Pemilihan tema juga penting, base on lokasi yang telah kita pilih, apakah tema yang kita gemari, sudah boleh diagak mengikuti lokasi yang bersesuaian. Pastinya tema yang dipilih suatu yang bakal menyerlahkan penampilan kita sebagai birthday girl kan? :D

Kasut dan Pakaian

Dua perkara atas ni memang amat penting pada majlis tersebut, ianya agar memastikan penampilan 'birthday girl' adalah yang paling menyerlah!.

Oleh itu base on i punya tajuk entri atas tu juga, kat bawah ni, i nak share beberapa tips untuk anda yang sudah mempunyai beberapa helai dress hitam idaman untuk dipakai tetapi masih tercari-cari untuk memilih heel shoes - (https://www.zalora.com.my/women/shoes/heels/) yang sesuai untuk dipadankan pada majlis itu nanti. 

Dress hitam
Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!

Dress hitam sememang merupakan pilihan utama yang sering dipakai oleh wanita. Bukan sahaja memberikan ilusi tubuh badan yang langsing, tetapi ia juga amat sesuai untuk dipadankan dengan apa jua jenis kasut dan aksesori sampingan.

Sebut tentang heels, apakah jenis heels yang paling sesuai dipadankan? Ok, kat bawah ni ada beberapa jenis heels yang boleh kita praktikan untuk dipadankan.Tips dari Zalora Malaysia!

Heel Shoes

Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!

Pilih heel shoes yang mempunyai warna yang terang atau bright colors untuk penampilan yang lebih menyerlah. Elakkan pemakaian kasut yang berwarna gelap agar kita tidak kelihatan 'tenggelam' ketika sambutan hari jadi kita sendiri.

Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!

Jika anda sukakan warna-warna pastel seperti diatas, let's play princess! Gayakan bersama glitter heels untuk penampilan yang lebih glamour atau pilih heel shoes yang berwarna coklat atau beige untuk kelihatan sweet J! :D

Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!

Tidak sempat untuk membeli dress baharu? Ok, jangan risau! Pilih sahaja mana-mana dress yang paling selesa dipakai dan,

Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!

padankan dengan heel shoes yang simple seperti warna hitam atau gelap untuk menyelamatkan keadaan. For sure, kita mahu menjadi mangsa fesyen kan? :)

Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!Heel Shoes to Wear on Your Birthday!
Ok! i'm done with it. Moga perkongsian dari i ini dapat membantu kita untuk memadankan pakaian dan kasut yang bersesuaian untuk majlis kita nanti. hehe. Then, jom! Layari laman Web Zalora Malaysia sekarang dan temui pelbagai koleksi heel shoes online lagi dan yang pastinya menepati citarasa anda!

Oh ya, Happy birthday in advance dari i dan Zalora Malaysia! :)

Toodles!
SHARE 0 comments

Add your comment

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS