hai fellow. hari ini i da mula menjadikan diri i sendiri sebagai cabaran utama untuk melaksanakan impian untuk menjadi top 70 penulis komen di blog denaihati.com. Ini semua dek kerana i nak blog ini berada tempat di antara top 70 komen yang DH cari sebagai menyahut cabaran untuk tugasan ke dua iPhone 5s. inshaAllah, i akan cuba buat yang terbaik. Bukan sahaja tengah mencabar diri sendiri sebabkan contest iPhone 5s Gajet Impian Setiap Blogger itu, tapi juga tengah nak mencabar diri sendiri untuk sahut cabaran rakan blogger abg ben ashaari abg tegap dalam Cabaran 30 Hari beliau.

Cabaran Top 70 Penulis Komen di Blog Denaihati.com [Hari Pertama] | Diri Sendiri 
Picture Credit: Google
Cabaran 30 Hari Abg Ben Ashaari Abg Tegap

hari ni je i da start cabaran pertama abg ben. 5 fakta menarik tentang i, korang boleh baca dekat sini. apa pun yang menarik tentang i, i tak sabar nak buat task seterusnya. ada satu task  yang memang dinantikan oleh para blogger, kalau tak silap i, tajuk dia ' pesanan buat bekas kekasih' hehe. mantap juga task tu tau :D apa pun, tunggu esok dan esok punya task. da sampai task tu, korang bacalah sendiri apa i nak tulis. ahahaha.

Cabaran 30 Hari menjadi TOP 70 PENULIS KOMEN di blog Denaihati.com

ok. ini yang i kata, cabaran hebat untuk diri sendiri. hari ni je rasanya ada dalam 10 komen yang telah i tinggalkan dalam blog DH. I da target, dalam sehari inshaAllah i mampu untuk tinggalkan 10 or ke 15 komen untuk pelbagai entri DH. inshAllah, doakan i dapat buat dan buat lagi untuk seterusnya ya.

ok, sapa yang nak join i buat cabaran ni, boleh sahaja. I lagi suka, lagi ramai, lagi best! lagi pun cabaran ni suka suka je. hehe. boleh hastag #Top70penuliskomenblogdH!

Toodles!
SHARE 10 comments

Add your comment

  1. semoga berjaya tuk cabaran iPhone 5s tu

    ReplyDelete
  2. Semoga tersenarai dlm top 70 komen di blog Denaihat. Jangan risau.... 70 peserta berpeluang. Ini amat adil untuk peserta laksanakan tugas dan cabaran ini.

    ReplyDelete
  3. all the best yer kena rajin kan diri hikhikk...jom kita bersaing secara sihat..

    ReplyDelete
  4. Memg kna perah otak Dan tenaga tu pg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah'ah lya. Kena bersaing memberikan komen sebanyak mungkin. Tapi ok lah, sambil komen dapat info baru dr blog DH :)

      Delete
  5. hehehhehe.. cuba sehabis daya PG. good luck sekali lagi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. PG baru nak reply. terima kasih awak :)

      Delete

For coming and comment, thank u ♥ ;)

© Yatie Owner · THEME BY WATDESIGNEXPRESS