28 July 2014

Selamat Hari Raya Aidilfitri Korang!

Hi korang ;)

Kreadit: Anisputeri.tumblr.com

Haa. PG nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri buat seluruh Umat Islam yang menyambutnya pada hari ini. Syukur. Syukur alhamdulillah. Berkesempatan dan diberi peluang untuk sampai ke hari ini. Syukur! Semalam sibok sungguh dekat dapur mama, tak dengar langsung pengumuman rayo. Kekeke. Bila abang aku sorang tu habaq raya esok, abih satu rumah macam ada konsert anuar zain :D yang paling kecik jangan kata la. Bukan suara gombira, tapi suara nanges sebab abang-abang sepupu dia macam nampak hantu pun dia jugak. :D

Apa pun. Selamat Hari Raya Aidilfitri again PG nak ucapkan. Maaf Zahir dan Batin ye ;) muah²!

Toodles!

2 comments:

  1. Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir dan Batin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat Hari Raya too Hazmin ")
      Kosong² ye :D

      Delete

terima kasih komen ❤
komen anda sangat PG hargai! ;)